Pinterest, jako většina online platforem, se snaží udržet pracovní vztah s uživateli prostřednictvím e-mailové komunikace. Ať už jde o upozornění na nové funkce, doporučení návodů, či zprávy o aktivita přátel a zájmů, Pinterest robí mnohé, aby vás udržel zapojené. Je to jako když vám kamarád posílá zprávy o novinkách v oblasti vašeho společného zájmu; snaží se vás informovat a zanechat dojem, že i v digitálním světě existuje nějaký druh osobního spojení.

Co můžete očekávat v těchto mailech?

Maily, které Pinterest posílá, mohou obsahovat různé typy informací. Jednou z hlavních funkcí je upozornění na:

  • Doporučené piny: Rádo by vám představilo inspiraci, která odpovídá vašim zájmům.
  • Aktualizace vašich vlastních pinů: Informuje vás o tom, jak si vedou vaše vlastní příspěvky, a může vás povzbudit k jejich sdílení.
  • Nové funkce: Při každé změně nebo novém nástroji vás Pinterest chce ujistit, že to určitě nechcete minout.

Proč jsou maily důležité?

Pro Pinterest je e-mail základním komunikačním kanálem. Tyto informace mohou hrát klíčovou roli v tom, jak uživatelé vnímají platformu. Můžete se setkat i s příklady, kdy e-maily motivují uživatele, aby se znovu připojili, když je dlouho neviděli. Vzhledem k tomu, že Pinterest spadá do kategorie vizuálních sociálních sítí, lákavé a inspirativní maily mohou přitáhnout pozornost a povzbudit ke kreativním projektům.

Každopádně, pokud se vám zdá, že je těchto e-mailů příliš – pak rozhodně nejste sami! Možná jste zjistili, že většina informací je pro vás zbytečná, nebo že vás spíše obtěžují než inspirují. V takovém případě je dobré znát způsoby, jak si e-maily od Pinterestu efektně zredukovat. Ale pamatujte, najít rovnováhu mezi informováním a přílišným zahlcováním je klíčové!